Amazon er, som vi alle ved, en af de største og mest kendte aktører i online retail, og på de digitale hylder kan du finde alt fra LEGO og Armani til noname-produkter fra kinesiske leverandører. Men hvad betyder egentlig noget for kunderne, når de handler på Amazon? Er produktet lige meget, så længe prisen er rigtig, eller går forbrugerne på den gigantiske markedsplads efter de produkter, de kender og stoler på?
Vores Chef for Markedspladser, Jeppe Hamming, er dykket ned i data og har holdt det op imod erfaringerne med Amazon. Det er med dét udgangspunkt, han giver dig en indføring i, hvad brand betyder, og hvordan du kan aktivere det på Amazon.
Indsigter i, hvilken rolle brand spiller for salget på Amazon
Analyse af situationer, hvor brand har stor eller lille betydning for salget
Overblik over, hvordan dit brand kan aktiveres på Amazon
Konkrete eksempler på vellykket brug af brand på Amazon
Overblik over, hvordan du får registreret dit brand på Amazon
Se eller gense vores webinar fra september 2021, hvor vi gennemgår hvorfor et stærkt brand er vigtigt på Amazon.
Udfyld formularen med dine oplysninger nedenfor, så sender vi et link til din mail.