Messer og salgsbesøg er en stor post på mange danske B2B-virksomheders salgsbudget. Men nogle virksomheder tænker anderledes og har succes med at droppe messedeltagelsen eller salgsbesøget.
På vores seminar i august 2020 løftede to virksomheder sløret for, hvordan det er lykkedes dem at sælge mere for færre omkostninger. Talerne var vores egen kollega Henrik Rewes, Martin Schousboe fra Skywatch og Erasmus Holm fra MSD.
På seminaret kunne du blandt andet høre, hvordan det lykkedes for den lille, danske droneproducent Skywatch at få masser af opmærksomhed på internationale messer – baseret på digital tilstedeværelse.
Derudover gav MSD, der er en af verdens største medicinalkoncerner, et indblik i hvordan man succesfuldt konverterer klassiske salgsbesøg til digital kommunikation.
Vores egen Henrik Rewes fulgte op, og viste hvordan man arbejder med lead generering.
Se eller gense vores seminar fra august 2020 ved at udfylde formularen nederst på siden.
Udfyld formularen med dine oplysninger nedenfor, så sender vi et link til din mail.
Kontaktdirektør