Sådan vinder dagligvarebrands på den digitale hylde.
Onlinesalget af dagligvarer er eksploderet og forventes at tage yderligere fart de kommende år. Som dagligvarebrand bør du straks genbesøge dine prognoser for onlinesalget og stille uret 2-3 år frem.
Men hvad betyder det for dig, at der er sat turbo på onlinesalget af dagligvarer?
Det betyder først og fremmest, at du kan vinde eller tabe andele i din kategori afhængig af din evne til at agere på de online markedspladser. Adfærden i digitale butikker er markant anderledes end i den fysiske butik, og styrkeforholdene mellem brands kan vendes op og ned.
For at lykkes online skal du genoverveje alt fra emballagedesign, forpakningsstørrelser, produktbeskrivelser og digital markedsføring. Og så skal du arbejde mere datadrevet end nogensinde før.
Se eller gense vores webinar fra juni 2021, hvor vi gennemgår både muligheder og faldgrubber for dagligvarebrands på digitale markedspladser.
Status og forventninger til onlinesalg af dagligvarer
Henrik Rewes, Digital Direktør
Optimer din tilstedeværelse på den digitale hylde
Jeppe Hamming, Chef for Markedspladser
Kort introduktion til Nørgård Mikkelsens ”FMCG Online Review”
Thomas Aadal, Kontaktdirektør
Udfyld formularen med dine oplysninger nedenfor, så sender vi et link til din mail.
Kontaktdirektør & Partner