Go-2-market - Har I en klar plan for, hvordan I får succes

Go-2-market

Har I en klar plan for, hvordan I får succes med nye initiativer?

Hvad enten du står overfor lancering af et nyt produkt eller service, skal entrere et nyt marked eller generelt gentænke måden, I møder og handler med kunderne på, så er der 6 kritiske elementer i enhver succesfuld Go-to-Market strategi: Kunderne, konkurrenterne, værditilbuddet, prispunktet, kanalerne og positioneringen. Succesens størrelse afhænger først og fremmest af virksomhedens evne til at samtænke dem. Hos Nørgård Mikkelsen er vi eksperter i brand- og marketingstrategier. Ved at kombinere data, tech, media og kreativitet, hjælper vi dig med at sikre, at jeres lancering bliver en af de 10% der lykkes.

Services

Produktlancering

Hos Nørgård Mikkelsen er vi eksperter i brand- og marketingstrategier. Ved at kombinere data, tech, media og kreativitet, hjælper vi dig med at sikre, at jeres lancering bliver en af de 10% der lykkes.

go2-market1

Services

Marketingstrategi og Go-to-Market plan

Vi identificerer dine hovedmålgrupper og de afgørende øjeblikke, der driver dem. Og vi hjælper dig med at omsætte strategi til reelle marketinginitiativer, der skaber forretning.

go2-market2

Services

Digital strategi

Vi hjælper dig med at vælge de rigtige digitale kanaler til at understøtte både markedsføring og salg, både via markedspladser, egen website, forhandlere og leadgenerering i kombination med direkte salg. Arrow Icon

Services

Mediastrategi

Vi tager udgangspunkt i data, men ved, at data alene ikke er nok. En mediaindsats' succes afhænger også af, om den er integreret med kreativ kommunikation og understøtter den kommunikative opgave. Arrow Icon

Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Kasper Kjærsgaard Jensen

Adm. direktør & Partner