Hvad enten du står overfor lancering af et nyt produkt eller service, skal entrere et nyt marked eller generelt gentænke måden, I møder og handler med kunderne på, så er der 6 kritiske elementer i enhver succesfuld Go-to-Market strategi: Kunderne, konkurrenterne, værditilbuddet, prispunktet, kanalerne og positioneringen. Succesens størrelse afhænger først og fremmest af virksomhedens evne til at samtænke dem. Hos Nørgård Mikkelsen er vi eksperter i brand- og marketingstrategier. Ved at kombinere data, tech, media og kreativitet, hjælper vi dig med at sikre, at jeres lancering bliver en af de 10% der lykkes.
Services
Hos Nørgård Mikkelsen er vi eksperter i brand- og marketingstrategier. Ved at kombinere data, tech, media og kreativitet, hjælper vi dig med at sikre, at jeres lancering bliver en af de 10% der lykkes.
Services
Vi identificerer dine hovedmålgrupper og de afgørende øjeblikke, der driver dem. Og vi hjælper dig med at omsætte strategi til reelle marketinginitiativer, der skaber forretning.
Services
Vi hjælper dig med at vælge de rigtige digitale kanaler til at understøtte både markedsføring og salg, både via markedspladser, egen website, forhandlere og leadgenerering i kombination med direkte salg.
Services
Vi tager udgangspunkt i data, men ved, at data alene ikke er nok. En mediaindsats' succes afhænger også af, om den er integreret med kreativ kommunikation og understøtter den kommunikative opgave.
Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.
Adm. direktør & Partner
Målrettet gamification giver billige butiksbesøg
Samtækning skaber skarp profil for OSK Design
Emotionel kampagne skaber relevans året rundt
Nybagt Kohberg-site styrker salget og forenkler arbejdet
Samtækning skaber resultater
En effektiv CRM indsats resulterede i højere konverteringsrater
Gamere fandt vej til Røde Kors genbrug
Effektiv lead gen på 20 markeder
Influentkampagne gav masser af saves
Danmarks korteste topstilling skabte omtale for burgerkæde