BRANDING/DESIGN 

    Branding har altid været Nørgård Mikkelsens kernekompetence. Vi har gennemtestede processer og over 50 års erfaring med at finde frem til dét, der gør brandet relevant og interessant, og formidle det klart og tydeligt i al kommunikation og på alle platforme.  Design er en indlysende vigtig del af et brand. Vi kan sikre, at brandets assets udtrykkes klart og tydeligt i alt fra coporate identity og webdesign til et logo eller en emballage.  Vores mål er at sikre synergi i udtrykket og dynamik i indholdet.

    Brandstrategi

    Hvad er det særlige ved dit brand? Hvad driver jer? Hvem skaber I værdi for?

    Vi udvikler brandstrategier i tæt samarbejde med vores kunder og sikrer, at strategien ikke ender i et ringbind, men bliver et effektivt styringsværktøj i en dynamisk og omskiftelig verden.

    Corporate branding

    Et brand skal være tydeligt og relevant, uanset hvor man møder det. Vi kan hjælpe med at definere klare brandløfter og udarbejde effektive brandstrategier, der får budskaberne ud at leve og giver modtagerne lyst til at bruge tid sammen med brandet.

    Corporate identitet

    Vi er specialister i at skabe visuelle identiteter og designmanualer, der gør det nemt at holde brandet på ret kurs og skabe sammenhæng på alle platforme og gennem hele kunderejsen. 

    Corporate_identity_886x913

    Kommunikationsplatform

    En god kommunikationsplatform fastlægger det kreative koncept, stil, tone-of-voice og distinctive assets. Det er her, vi skaber rammen for al kommunikation, så vi sikrer, at brandet fremstår meningsfuldt, distinkt og konsistent hele vejen gennem kunderejsen og på tværs af platforme.  

    Konceptudvikling

    Hos os er al konceptudvikling baseret på strategi og indsigt. Hvad er det overordnede mål? Hvad skal vi løse for hvem, og hvilken værdi får de ud af det? Med dét som afsæt udvikler vi kommunikation, der er så relevant, at du vil bruge tid på det, så interessant, at du vil fortælle vennerne om det, og så enkel, at du kan forklare det til dine bedsteforældre.

    Emballagedesign

    Hver dag forlader et nyt emballagedesign bureauet. Og det er ikke kun vores mangeårige erfaring, vi trækker på, når vi skaber design, som er optimeret til at vinde kampen på hylden. Vi kombinerer nemlig vores viden med målgruppe indsigter, analyser og data f.eks. ved hjælp af eye tracking briller, som giver os klare tal for, hvad forbrugerne kan lide – og ikke bare hvad de siger, de kan lide.

    • MATAS_plasir_5produkter_mil_886x913
    • billeder_sunset_886x913
    • Rynkeby_Smoothies_886x913
    • OM_packs_jul_886x913
    • Nk_packs_886x913
    • toerst_alle3_886x913
    • OM_packs_Homebaking_886x913
    • rynkeby_rigtig_juice_04_886x913
    • OM_packs_Bar100g_886x913
    1 /

      Emballagedesign

      Hver dag forlader et nyt emballagedesign bureauet. Og det er ikke kun vores mangeårige erfaring, vi trækker på, når vi skaber design, som er optimeret til at vinde kampen på hylden. Vi kombinerer nemlig vores viden med målgruppe indsigter, analyser og data f.eks. ved hjælp af eye tracking briller, som giver os klare tal for, hvad forbrugerne kan lide – og ikke bare hvad de siger, de kan lide.

      Eye Tracking

      Se vores film omkring Eye tracking hvor vi tester køb af Rynkeby juice.

      Designmanual

      Designmanualen er tit den naturlige forlængelse af arbejdet med kommunikationsplatform eller corporate design. En stram designmanual, der sætter spillereglerne op og gør det helt klart for alle, hvad man må, og hvad man ikke må, sikrer, at brandet eller virksomheden står entydigt frem og gør hverdagen lettere og mere effektiv internt.  

      Brandmanual_RGS_886x913

      Tag endelig kontakt, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

      Bodil Ibsen

      Direktør & Partner