Branding har altid været Nørgård Mikkelsens kernekompetence. Vi har gennemtestede processer og over 50 års erfaring med at finde frem til dét, der gør brandet relevant og interessant, og formidle det klart og tydeligt i al kommunikation og på alle platforme. Design er en indlysende vigtig del af et brand. Vi kan sikre, at brandets assets udtrykkes klart og tydeligt i alt fra coporate identity og webdesign til et logo eller en emballage. Vores mål er at sikre synergi i udtrykket og dynamik i indholdet.
Hvad er det særlige ved dit brand? Hvad driver jer? Hvem skaber I værdi for?
Vi udvikler brandstrategier i tæt samarbejde med vores kunder og sikrer, at strategien ikke ender i et ringbind, men bliver et effektivt styringsværktøj i en dynamisk og omskiftelig verden.
Et brand skal være tydeligt og relevant, uanset hvor man møder det. Vi kan hjælpe med at definere klare brandløfter og udarbejde effektive brandstrategier, der får budskaberne ud at leve og giver modtagerne lyst til at bruge tid sammen med brandet.
Vi er specialister i at skabe visuelle identiteter og designmanualer, der gør det nemt at holde brandet på ret kurs og skabe sammenhæng på alle platforme og gennem hele kunderejsen.
En god kommunikationsplatform fastlægger det kreative koncept, stil, tone-of-voice og distinctive assets. Det er her, vi skaber rammen for al kommunikation, så vi sikrer, at brandet fremstår meningsfuldt, distinkt og konsistent hele vejen gennem kunderejsen og på tværs af platforme.
Hos os er al konceptudvikling baseret på strategi og indsigt. Hvad er det overordnede mål? Hvad skal vi løse for hvem, og hvilken værdi får de ud af det? Med dét som afsæt udvikler vi kommunikation, der er så relevant, at du vil bruge tid på det, så interessant, at du vil fortælle vennerne om det, og så enkel, at du kan forklare det til dine bedsteforældre.
Hver dag forlader et nyt emballagedesign bureauet. Og det er ikke kun vores mangeårige erfaring, vi trækker på, når vi skaber design, som er optimeret til at vinde kampen på hylden. Vi kombinerer nemlig vores viden med målgruppe indsigter, analyser og data f.eks. ved hjælp af eye tracking briller, som giver os klare tal for, hvad forbrugerne kan lide – og ikke bare hvad de siger, de kan lide.
Hver dag forlader et nyt emballagedesign bureauet. Og det er ikke kun vores mangeårige erfaring, vi trækker på, når vi skaber design, som er optimeret til at vinde kampen på hylden. Vi kombinerer nemlig vores viden med målgruppe indsigter, analyser og data f.eks. ved hjælp af eye tracking briller, som giver os klare tal for, hvad forbrugerne kan lide – og ikke bare hvad de siger, de kan lide.
Se vores film omkring Eye tracking hvor vi tester køb af Rynkeby juice.
Ligesom stærke brands ikke er statiske, skal også logoet følge med tiden. Vi designer nye logoer fra bunden, men oftere er opgaven at styrke eksisterende, som vi har gjort det for bl.a. Matas, Kohberg og Rynkeby. Finjusteringer, der ikke har til opgave at blive bemærket men skal sikre, at brandet fremstår skarpt, genkendeligt og tidssvarende.
Designmanualen er tit den naturlige forlængelse af arbejdet med kommunikationsplatform eller corporate design. En stram designmanual, der sætter spillereglerne op og gør det helt klart for alle, hvad man må, og hvad man ikke må, sikrer, at brandet eller virksomheden står entydigt frem og gør hverdagen lettere og mere effektiv internt.
Direktør & Partner
Case: Land & Fritid
Case: OSK
Case: Mødrehjælpen
Case: Kohberg
Case: Carlsberg
Case: NEYE
Case: Twitch X Røde Kors
Case: C.C. Jensen
Case: Mejeriforeningen
Case: Sunset Boulevard
Case: Kunstindustrien på Amazon
Case: Jensens Køkken
Case: Schneider Electric
Case: LINIE Akvavit
Case: Rynkeby
Case: Kia Danmark
Case: Bygma
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Kohberg
Case: Lidl Danmark
Case: Matas
Case: Danner
Case: Chr. Hansen
Case: Leasy
Case: Land & Fritid
Case: OSK
Case: Mødrehjælpen
Case: Kohberg
Case: Carlsberg
Case: NEYE
Case: Twitch X Røde Kors
Case: C.C. Jensen
Case: Mejeriforeningen
Case: Sunset Boulevard
Case: Kunstindustrien på Amazon
Case: Jensens Køkken
Case: Schneider Electric
Case: LINIE Akvavit
Case: Rynkeby
Case: Kia Danmark
Case: Bygma
Case: BilligVVS
Case: Rynkeby RIGTIG® Juice
Case: Kohberg
Case: Lidl Danmark
Case: Matas
Case: Danner
Case: Chr. Hansen
Case: Leasy